HTML

Monterey

Utazásom.

Friss topikok

2009.07.12. 03:58 JCash22

Július 11 - Pihenés

Sziasztok,

ma nem tudok különösebb izgalmakról beszámolni, bár rám fért a pihenés, intenzív volt az elmúlt pár nap. 

Feltöltöttem a képeket, videókat, behoztam a lemaradást. Elég fárasztó meló ám :) De azért élvezem írni ezt a blogot.

Gondoltam lemegyek a medencéhez napozni egy kicsit. Hogy miért? Mert amikor leégtem, a napszemüveg végig rajtam volt, így tulajdonképpen van 1 fehér sáv az arcomon, ami elég hülyén néz ki. Sajnos nem sikerült beérnem barnaságban az arcom többi részét, de igyekszem, remélem, holnap már sikerül. Agyalok is , hogy kellene, lehet kifágom újságpapírból azt a részt, és úgy fekszem ki az erkélyre, ha ide fog sütni a nap :)) Az a fránya hiúság. De ha egyszer hülyén nézek ki... Majdnem annyira, mint Pierre Olaszban, mikor átvedlett leopárddá :DD

Úszkáltam is egy kicsit, le kell mozogni a junk food-ot :)

Már nézegetem a szállásokat Vegas-ba, jövő hét csütörtökön megyünk, és vasárnap este jövünk vissza. Nincs közel, 7-8 óra kocsival, de Anyuval ketten gond nélkül levezetjük. Tök jó áron fogunk megszállni a városban, olyan 60-70-80-90 dolláros árak vannak, persze ez egy éjszaka, de kettőnknek!! Nem semmi, azt hittem, sokkal drágább lesz. Bár úgy látszik, Vegas-nak is betesz a gazdasági válság, próbálják csalogatni az ügyfeleket :) Legalább több pénzt tudunk elkaszinózni :D

Holnap nem tudom, mi lesz a program, lehet, hogy megyünk majd valamerre, ide a közelbe. 

Azért rakok fel pár képet:)

Jók legyetek, csók :)

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://lacimenniamerika.blog.hu/api/trackback/id/tr771241267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tokyo underground 2009.07.12. 09:21:43

Lackó, a sokat emlegetett Anyukádat is szeretnénk látni, légyszi Őt is fotózd néha, vagy legalább 1 közös képet lássunk ;-)

CsőrösTeve 2009.07.12. 10:21:01

@tokyo underground: az egyik japán kertesen rajta van, asszem a pagoda előtt áll:)

CsőrösTeve 2009.07.12. 10:29:10

Löki vagy, h tovább égetted az arcod:))

Pierre leopárddá változott????? Ezen jót röhögtem:DDDDDDDD

Ezek a vegasi árak nagyon jól hangoznak, de persze érthető is, h boldog-boldogtalant odacsábítanak, h minden centjét verje el a kaszinókban...
Gondolom, a szállodák és a kaszinók egy tulajdonban vannak...:))
süti beállítások módosítása