HTML

Monterey

Utazásom.

Friss topikok

2009.08.03. 05:30 JCash22

Hazaértünk

Üdv mindenkinek,

szerencsésen hazaértünk.

Beszámolót nem tudom, mikor sikerül megírni, nagyon sűrű lesz az utolsó hetem. A képekről meg aztán végképp nem tudom, mikor kerülnek fel.

Tömören: isteni volt LA, voltunk a Universal Studios-ban, ahol körbevittek minket. Láttam, hol forgatták a Cápát (valamint a robot cápát, amivel dolgoztak), a King Kong-ot, A Spartacus-t, a Psycho-t, a Született feleségeket, a Fast and Furius III-at, a Vissza a jövőbe filmből a kocsit, Jurassic Park díszleteket, speciáls effekek részesei voltam, ami pedig a legkomolyabb díszlet.... Aki látta a Világok Harca című filmet, talán emlékszik arra a jelenetre, amikor teljesen romokba van a város, lezuhant repülő darabok, szétzúzott házak, felborult kocsik, törmelék mindenhol.... Na ezt is láttam, a kisbusszal megálltunk a közepén. Elképesztő volt.

San Diego-ban a Sea World... Meghaltam konkrétan. Négy gyilkos bálna, nagyon jó show... Delfin-show... első sorban ültünk és konkrétan bőrig áztunk, úgy lefröcsköltek minket. A delfin etetésről pont lecsúsztunk, de fókát etettem. Láttam vízi cirkuszt, nem volt semmi.

Volt egy rész, amit teljesen úgy redeztek be, mintha az északi sarkon lennénk egy expedíción. Láttam fehér bálnát...

Pingvinek, fantaszikusak voltak, erről majd jön a videó, le fog esni az állatok.

Cápák tömkelege...

Sajnos a fókás show-ról lemaradtunk, mert megtelt a stadion, és nem maradt időnk tovább maradni.

Állatkert: koalák, akik tündériek, Pierre, jó lesz neked Ausztráliában :)

Két panda, de sajnos háttal ültek, zabáltak, néha azért a profiljukat elkaptuk.

Ma még reggel voltunk Malibu-n, megnéztük, lementünk a partra, nagyon jó hely. Saját tengerpart, fasza házak... Laza 8 millióért már lehet kapni :)

Mondjuk itt a Big Sure-ál vannak eladó házak 12.000.000 dollárért... :) 

Délelőtt még levadásztuk a Hollywood feliratot, és keresztül autóztunk a Sunset blvd-on.

Szóval most ennyi, de majd ha lesz időm, részletesebb leszek. 

Csók mindenkinek   

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://lacimenniamerika.blog.hu/api/trackback/id/tr201284329

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CsőrösTeve 2009.08.03. 08:04:47

Sztem ezt még felsorolni is sok volt, nem hogy megélni....

A képekre nagyon kíváncsi vagyok!!!!!:)

Amit átküldtél, azok lélegzetelállítóak!
süti beállítások módosítása