HTML

Monterey

Utazásom.

Friss topikok

2009.07.12. 23:13 JCash22

Július 12 - Carmel by the sea

Sziasztok,

ma délelőtt elmentünk bevásárolni. Végre 1 bolt, ahol találtam ecetes chips-et! :) Fel is tankoltam belőle. :) Már korábban nézegettem, ha betértünk 1 boltba, de sehol nem volt, mostanáig. Jó sok kaját vettünk, köztük hamburger alapanyagot, ez lesz a vacsi. Remélem finom lesz. :) Ja, és megkóstolom a kaliforniai szotyit, mert azt is találtam! Királyság. :)

Hazafelé én vezettem az autót, tök jó, könnyen meg lehet szokni az autómata váltót, persze még azért nyúlkáltam lefelé :) Kényelmes, csak ha megállunk, állandóan a féken kell tartanom a lábam, különben elindul az autó. Mondtam is Anyunak, hogy Vegas felé többet lesz utas, mint sofőr. :) Lefoglaltuk tegnap a szállást, 65 dollár/éjszaka, úgyhogy olcsón megússzuk. A hotel bent van a városban, 7 km-re leszünk a városközponttól, ami nem egy nagy távolság. Volt drágább hotel, az pl 15 km-re volt. Úgyhogy abszolút jól jártunk, és reményeim szerint nem lesz gettó. Mondjuk aludni majdnem mind1, hisz egész nap a várost fogjuk járni, lesz bőven látnivaló. Nézegetem a prospektust, van pár outlet, biztos tudok majd jó cuccokat találni, hátha sikerül kifognom egy hasonló kabátot, mint amilyen nem volt a méretemben. Ami a legdurvábban hangzik: Fashion outlets of Las Vegas, 400.000 négyzetméteren. Elképesztő.

Tényleg, ebben a témában még nem is írtam, ha jól emlékszem. Elképesztő az árúbőség, amikor Anyu mesélte, nehezen tudtam elképzelni, egész más szembesülni ezzel. Bemegyek a hatalmas üzletbe, ameddig a szem ellát, ruhák, azt sem tudtam, hová nyúljak. Főleg pasiként durva a kínálat, hisz otthon megszoktuk, hogy alig van valami... Valahol zavaró is, mert oké, hogy rengeteg minden van, de ha elindulsz fepróbálni valamit, a próbafülkéhez tartva 1000 másik jó dolgot találsz. Csak ámultam és bámultam, letaglózó élmény. Aki már megközelíti a vásárlás mánia határát, tuti, hogy Amerikában szeretne élni, ha egyszer megtapasztalja az itteni kínálatot. Itt tényleg verseny van, egymás mellett állnak a hatalmas bevásárlóközpontok. Hátha nyerünk valamit Vegasban, akkor aztán lesz mit költeni! :)   

Töltök fel pár képet, amit estefelé csináltam még tegnap, szombaton; az egyiken úgy néz ki, mintha épp robbanna az atombomba :) Csemegeként egy kis kaliforniai naplemente.   

A mai úticél pedig Carmel by the sea. Közel van, 4,5 mérföld, 7 perc a menetidő. :)

Hú, szóval alig mentünk arrébb pár mérföldet, már teljesen más a part. Ez szebb, jobban megfogott; a fehér homok, az óceán a hatalmas hullámokkal, melyeken szörfösök lovagolnak. Ami a legjobb, hogy tele van kutyákkal, a gazdik dobálják be az óceánba a labdákat, a kutyusok meg tepernek utánuk, úsznak egy jót, látszik rajtuk, hogy nagyon élvezik, Juninak is tetszene, az biztos. :) Nagy hullámok voltak, az egyik kutyán mentőmellény is volt, mondjuk neki rendesen be kellett mennie az óceánba a lasztiért, de mindig sikeresen visszahozta, hiába terítette be teljesen a víz. Simogattam is a kutyusokat, ahogy alkalmam volt rá: mopszik,törpe snaucerek, kis patkány kutyák, basset hound, és mindenféle egyéb, amit nem ismertem fel :) 

Bele is dugtam a lábam az óceánba, hideg volt, de annyira nem tűnt vészesnek, úgyhogy hamarosan elérkezik a pillanat, amikor bemerészkedek egy kis hullámokba való ugrálás erejéig.  :)

Hazafelé még megálltunk 1 cukrászdánál, nem rossz a süti, amit választottam, de túlságosan édes az én ízlésemnek. Volt ott egy kis templom is, aminek gyönyörű a kertje, maga a város tipikusan óceánparti jellegű, hangulatos, barátságos, szerethető.

Hmmm, azt hiszem megpróbálkozom a hamburgerem elkészítésével. :) 

Legyetek jók, csók :)     

U.i: Sikerült nagyjából egységesen lebarnítani az arcomat, juhééé! :)

 

 

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://lacimenniamerika.blog.hu/api/trackback/id/tr311242650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CsőrösTeve 2009.07.13. 08:17:16

Végre tudsz dúskálni a sok mindenféle jó kis ruhákban!
Aztán töltsd fel a készleteid, mert itthon nyomor van továbbra is:)

Az arcbarnulás nagyon fontos:P :)

angyalkám 2009.07.13. 17:44:12

Na, pont akartam kérdezni, hogy mikor mész már be a vízbe. Tudod, hideg nincsen csak gyenge fizikum. :)
Szörfözést nem próbálod ki? Lehet, hogy nem kéne kihagyni...

JCash22 2009.07.13. 20:20:03

@angyalkám: Háát, nem tudom, nem lenne rossz, megnézem majd, mik a lehetőségek. Bár nem lenne olcsó, deszkát, ruhát, oktatót bérelni :)

De hamarosan bemerészkedem, csak sztem Vegas után, nehogy megfázzak :) Ha banánérlelő meleg lenne, akkor egész nap lubickolnék :)
süti beállítások módosítása