HTML

Monterey

Utazásom.

Friss topikok

2009.07.16. 07:11 JCash22

Július 15

Sziasztok,

ma tényleg nem tudok semmiről beszámolni, angoloztam reggel 9-től délután 3-ig, persze volt 1 óra szünet azért, amikor ebédelhettem. 

Itthon pihentem, odapakoltunk Vegas-ra; elmentem futni, egész szép távot tudtam egyhuzamban lefutni, és ugyanezt vissza is, büszke voltam magamra :)

Itteni idő szerint reggel fél 7-kor kelünk, összeszedjük magunkat, aztán irány a Nevada sivatag.

Szóval a legközelebbi hosszú bejegyzés itteni idő szerint vasárnap este lesz, sajnos nem tudom megsaccolni, hánykor.

Egy-két mondatot fogok tudni írni a touch-ról, ha minden igaz, lesz wifi a hotelben.  

Addig jók legyetek, és várjátok izgatottan a vasárnapot! :) Pontosabban, ami nekem még vasárnap, az nektek már hétfő :)

Csók mindenkinek

 

 

 

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://lacimenniamerika.blog.hu/api/trackback/id/tr741248702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CsőrösTeve 2009.07.16. 07:53:04

öööö.... akkor már reggel indultok ezek szerint?

-=pierre=- 2009.07.16. 10:54:17

futás, mi? aztán gondolom, utána egyből gyújtasz is rá :-)
igazi sportember :) LOL

JCash22 2009.07.16. 15:57:26

Neeem, az első a zuhany :) Közvetlenül utána nem tudnék rágyújtani :P

Nemsoká indulunk :)
süti beállítások módosítása