HTML

Monterey

Utazásom.

Friss topikok

2009.07.29. 04:27 JCash22

Július 27-28 - Fókák

Sziasztok,

tegnap, azaz 27-én elvittem Anyu kocsiját és kimentem a fókákhoz. Már igen kevés alkalmam maradt, hogy láthassam őket.

Leparkoltam, bedobáltam a centeket az autómatába, úgy 1 és negyed órát lehettem a kikötő környékén. Jó sok fóka volt most, nagyobbak, piciket nem nagyon láttam, sikerült remek felvételeket készíteni. Elég hűvös volt, úgyhogy nem is tudtam volna tovább maradni, csak 1 pulcsi volt rajtam. Amikor odaértem, egy vidra játszadozott a part mentén :)

Ma, 28-án elgyalogoltam a Fisherman's warf-ra, hogy megvegyem a jegyemet a bálnavadász útra. :) Kb. 3 óra lesz összesen az út, elég nagy a hajó, amivel kimegyünk a nyílt vízre. Ahhoz a társasághoz mentem, amelyikek a legjobb volt a reklámja, a többi nem is nagyon csalogatta a túrstákat. Remélem, sikerül látni valamit. Reggel 9-kor kihajózunk, de már olyan 8:30 körül oda kell érni. Ez nem is baj, Anyu reggel 8-ra megy suliba, tehát előtte el tud dobni, úgyis elfoglalom magam addig, amíg a fedélzetre nem léphetek. 

A fő attrakció: Humpback whale - nem tudom magyarul ez melyik cet, de azt írták róluk, hogy ezek a legjátékosabb bálnák az összes közül. (http://www.google.com/search?hl=hu&q=humpback+whale&btnG=Google+keres%C3%A9s&lr=&aq=f&oq=)

Egyéb látnivaló: delfinek, valamint gyilkos bálnák, azaz kardszárnyú delfinek. :)

Jól hangzik, remélem nem kidobott pénz lesz az ablakon.

Vettem ma egy sapkát is, mert reggel eleve hideg lesz, hát még kint az óceánon.

Úgy néz ki, ha kimegyek a fókákhoz, mindig van valami esemény. Először arra lettem figyelmes, hogy mentőautó és tűzoltó parkol a kikötőnél. Aztán mentősöket láttam, akik sietve tolják a hordágyat, messziről pedig azt, hogy nagy sebességgel közeledik a Parti Őrség egyik szürke hajója. Egy férfit hoztak a hordágyon, lélegeztették, az egyik mentős pedig a mellkasát nyomkodta. Nem tudom, mi történt pontosan azon túl, hogy a vízbe esett szerencsétlen. Remélem sikerül megmenteni. 

A fókák megint jófejek voltak, ugattak, állandóan helyezdkedtek: nem annyira kényelmesek azok a kövek. Az egyik nagyobb fókárá kisebbek feküdtek, erről olyan kép készült... :) De nem lövöm le a poént :)

Szóval most "csak" ennyi történt.

Drukkoljon mindenki, hogy holnap ugráljanak a bálnák a hajó körül! :)

Csók :)

 

 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://lacimenniamerika.blog.hu/api/trackback/id/tr601274887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tokyo underground 2009.07.29. 06:30:12

fókarakás :DD édesek nagyon!!
süti beállítások módosítása