HTML

Monterey

Utazásom.

Friss topikok

2009.07.11. 08:27 JCash22

Július 10 - San Francisco I.

Üdv mindenkinek! :)

Fárasztó volt ez a nap, bár szép lenne az év többi részében ily módon elfáradni...:)

Szóval:

Reggel olyan 3/4 9 tájban elindultunk, mert be kellett adnunk képeket nyomtatásra az egyik boltba. Indulok egy kaliforniai amatőr fotópályázaton, Costal wildlife kategóriában :)) Veszíteni nem vesztek semmit, főleg, ogy sikerült 5 nagyon jó képet csinálni:)

Benéztünk a nyelvsuliba, és több nappal ezelőtt volt már a regisztráció, ide nem tudok járni. Mondjuk nem is baj, elég gettó kinézete volt az egésznek. Úgyhogy akkor bejárok Anyu sulijába tanulni délelőttönként. 

Tankoltunk (átszámítva 7600 Ft volt a benzin a Passat-ba....:) ), aztán elindultunk Frisco felé. Útbaejtettünk 1 gitárboltot, amit már akkor kiszúrtam magamnak, amikor jöttünk befelé a reptérről. Hát gyerekek, elájultam..... Annyi csodaszép gitár volt, hogy elképesztő... Azt hiszem, vásárolni is fogok, de ezt még emészteni kell, kitalálni, de húúú, fantasztikus bolt. Csak eletromos gitából van vagy 50 féle a boltban... Maga volt a gyönyör:) 

Ja, és végre sikerült vásárolnom is! :) Ráadásul potom összegért vettem 1 kabátot, 1 cipőt, 1 nyakkendőt, és 3 zoknit :) Volt egy gyönyörű esőkabát, fekete, hosszú, dizájnos, nem is volt drága, 80 dolcsi, de nem volt a méretemben, 2 számmal kellett volna kisebb.. No mind1, csak találok majd ilyet. :)

Miután végeztünk, már semmi sem tartott fel Frisco-ig... Amikor a szemem előtt feltűnt a város, hát az leírhatatlan. Vagyis nem az, csak nem vagyok író, hogy szavakba tudjam önteni. Mondjuk ami a legjobban kifejezi ezt, és egész Amerikát, hogy megelevenednek a filmek, amiket láthattunk. A házak, a kajáldák, a buszok, a taxik, a felhőkarcolók, a stadionok, a hajléktalanok..:)

A legtöbb képet az autóból tutam elkészíteni, holnap feltöltöm őket, megit sikerült pár fasza képet csinálni. A legjobbak persze, a Golden Gate hídnál készültek. Meseszép. Csodás. Fantasztikus. És mégis emberi műremek. És az a panoráma... balra fordulok, előttem a Golden Gate, kicsit jobbra az óceán, ha még tovább fordulok, akkor Alcatraz pici szigetét látom. 

Elképesztő felnézni erre a hatalmas hídra, teljesen magával ragadja az embert. Nagyon magasan vagyunk, s a híd még fölénk magasodik. Felemelő érzés gyalogolni rajta, letekinteni a mélybe, Alcatrazra pillantani, ahonnan igen nehéz volt a szökés, aztán arra az élettel teli San Francisco-ra, ami mindenkit elbűvöl szépségével, és a megfoghatatlan bájával. 

Ami idegesítő: az autók miatt iszonyatos zaj van a hídon. Most nagyon fújt a szél, lefagyott a fejem, a biciklisek is bosszantóak, állandón félre kell állni előlük, és persze sok az ember, aki ugyanazt csinálja, amit mi :) 

Mután itt végeztünk, elindlutunk a kikötő irányába: láttam sok szép, tipikus amerikai házat, mondjuk kis angol beütéssel. 

Már nem tudom hogy, de kijukadtunk az egyik múzeumnál. Megálltunk, megnéztük, mi a helyzet errefelé. Hát nagyon jól tettük, mert lehetőségünk volt sétálni egy autentikus japán kertben (Japanese tea garden).

El se hinné az ember, hogy San Francisco-ban van, mikor oda belép. Nyugalom, csend, a túristák is halkan beszélnek, csobognak a vízessek, tiszta levegő, tele illatokkal. Minden idegszálam megnyugodott, béke telepszik az ember lelkébe. A japánok tudnak valamit. Bár otthon lenne valami ilyen hely, ahová el lehet menekülni egy kicsit mindentől.

Hazafelé már több felhőkarcolót láttam, bár most nem volt idő bemenni a belvárosba, az majd legközelebb lesz műsoron, villamosozás és tsi. :)

Ja, majd elfelejtem, láttam eredeti, autentikus, original breakdance műsort :) Afro-amerikai srácok, és volt még egy ásziai fiú is; sajnos csak a végre értünk oda, de olyan show-t nyomtak... csak úgy kapkodtam a fejem a szaltókra :) Csináltam videót is, amint eljutok oda, hogy feltöltsem, ti is megleshetitek :)

Most ennyi fért bele, talán a fáradtság miatt is kevésbé volt ihletem az íráshoz. Képek már csak holnap, vagyis otthoni idő szernit 6-7 körül várhatók.

Most fekszem, csók mindenkinek :)  

   

 

 

 

 

 

 

5 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://lacimenniamerika.blog.hu/api/trackback/id/tr41239899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CsőrösTeve 2009.07.11. 09:34:05

Aztaaaaa!!!! Ez nagyon szemléletes leírás volt! Szinte láttam magam előtt a hidat, a japán kertet, éreztem azt, amit ti, amikor ott sétáltatok!

De a képeket már nagyon várom, biztos, h még többet kapunk így, h látjuk is..:)

És, mivel nő vagyok, kérek képeket a cipőről, kabátról stb.
Najó, a zokniról nem kell:P:)

-=pierre=- 2009.07.11. 20:54:59

frankók a képek :)
a japánkertes fotók nagyon tetsztenek! :)

tokyo underground 2009.07.11. 22:05:06

Szívesen teázgatnék ilyen japán kertben, meseszép!!!

JCash22 2009.07.12. 00:11:16

Nézzetek majd vissza a képekhez, mert tettem fel újakat.

Pierre: isteni az a mókusos sorozat :)

angyalkám 2009.07.12. 16:01:11

Engem a gitárbolt fogott meg... :)
Meg az, hogy mennyivel olcsóbb az üzemanyag, érdekes...
A japán kert tényleg lenyűgöző, illetve a San Francisco-i képekről nekem is az amerikai filmek ugrottak be. Szédület, hogy milyen az amcsik marketingje, aki nem járt még arra sohasem, az is már ismeri valamennyire, mert annyi helyen láthatott, olvashatott, hallhatott róla...
süti beállítások módosítása